حدیث ها

درانتظار او ...

یامهدی

حدیث ها

سمانه
درانتظار او ... یامهدی

حدیث ها

1-رسول خدا (ص)ک:(وددت ان اموت حتی ادرک زمان المهدی) 

دوست دارم نمیرم تا زمان مهدی را درک کنم.       

 

امام صادق (ع):«المنتظرللثانی عشر کالشاهر سیفه بین یدی رسول الله یذب عنه»

کسی که منتظر امام دوازدهم باشد مانند کسی است که باشمشیر برهنه اش در رکاب رسول خدا(ص)جهاد کند.

 

امام صادق(ع):«من سر ان یکون من اصحاب قائم فلینتظر ولیعمل بالورع ومحاسن الاخلاق وهو منتظر»

هر کس دوست دارد از اصحاب قائم باشد وتقوا پیشه کندوبه محاسن اخلاق پای بند باشد در همان حال انتظار کشد.

 

رسول خدا (ص):« یخرج ناس من المشرق فیوطئون للمهدی»

در آخر الزمان مردمی از مشرق زمین (ایران)،زمینه حکومت مهدی را آماده می کنند.

 

رسول خدا(ص):«یرضی فی خلافته اهل الارض واهل السماءوالطیر فی الجو»

در زمان حکومت مهدی (عج) اهل زمین و آسمان حتی پرندگان در هوا خشنود هستند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 5 دی 1392برچسب:, | 9:34 | نویسنده : سمانه |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.